Ophalen of verzenden (leveren/betalen)
Omdat wij SERVICE belangrijk vinden, verzenden wij liever geen producten. Binnen een straal van 40 km rond onze vestiging in Koningsbosch leveren wij meestal persoonlijk af. Dat is gratis. Dat kost ons ook tijd en brandstof natuurlijk. Daarom willen wij stimuleren dat u de producten zelf in onze vestiging komt ophalen door dit te belonen met een korting. Bij vrijwel ieder product staat wat de korting is, inclusief de waardeboncode, als u het product zelf komt ophalen. Soms kan het even duren voor wij een product hebben. En sommige producten hebben ook een afleverbeurt nodig of moeten nog gemonteerd worden. Daarom nemen wij altijd contact met u op wanneer u het product kunt ophalen. De korting hangt van de productgroep af. In de winkelwagen kunt u deze waardeboncode ingeven en krijgt u uw korting.
Indien producten niet aanwezig zijn of langere levertijd hebben (dan normaal)
Het kan zijn dat producten niet aanwezig zijn, iets langere levertijd hebben of tijdelijk helemaal niet leverbaar zijn. Dan nemen wij ALTIJD contact met u op. In overleg met u beslissen we dan wat we doen. Is levering niet mogelijk en heeft u al betaald, dan hoort u dat ook van ons natuurlijk en storten wij het geld uiteraard terug.
Betalen
Betalen kan via Pinnen (geen credit card !), of op factuur (bij nieuwe maaiers betaling dan voor levering).
Als u via de website betaald gaat het via Ideal.
Contant is ook mogelijk tot 3000,- (maar we nemen geen briefjes van 500,- aan.)